Sunday, September 20, 2009

Och vinnaren är...

Så är avgörandets timme slagen. Möjligheten att vinna ett vykort lockade sex personer. Nu är en vinnare korad. Det gick till så att jag har numrerat kommentarerna i den ordning de inkommit och sedan med en tärning lottat ett vinnande nummer. Detta sagt bara så att ingen ska kunna gnälla om fusk...

Och, mina damer och herrar, den lycklige vinnaren är..... Tam-tam-ta-raa! Kommentar nummer 4! Denna kommentar är lämnad av Leif, dvs min bloggarkolega Leif Häggström på bloggen Arkeolog i väst. Stort grattis till Leif som nu - förhoppningsvis - kommer att bli glad. (Tacktal?). Kul för en västkusting att ha något som minner om den rätta kusten, dvs östkusten. Så snart jag har en adress kommer vykortet med posten.

Nästa gång ska jag lotta ut en guldhalskrage bara för att se om jag får fler kommentarer då...??

2 comments:

Leif said...

Vilken trevlig överraskning så här på måndag morgon. Jag tackar och bockar.

Adress? Jo du kan ju använda den till mitt jobb:
Leif Häggström
Kulturmiljö Halland
Bastionsgatan 3
302 43 Halmstad

Och till slut ett tips: Lägg med guldhalskragen i denna försändelse också så spar du in lite på portot för nästa tävling....

Leif said...

Och då fann jag det vackra kortet i mitt postfack när jag kom tillbaka efter helgen.
Tackar tackar.